fredag 10 februari 2012

catch up

Hej, glömde helt bort bloggen igår, så får dra ihop senaste dygnet!
Det var kort-torsdag igår, jag började dagen på Rocklunda och försökte lyckas stå upp på ett par skridskor, tog mig till skolan och redovisade en gruppuppgift i engelska. Det var jättejobbigt och jag tyckte mest att jag var jättedålig och fånig, men nu är det gjort!
Försökte panikavsluta spanskaarbetet, men det gick inte så ska göra det i helgen istället.
Hade en smskonversation med systeryster innehållandes ordet "hallå" över 300 gånger, minst!
Drack riktig varmchoklad och åt mammas bullar, totalglömde vännen min som jag sett fram emot att träffa igen, fick ångest.
Hittade en underbar etta i Stockholm och ville så himla mycket härifrån, fick ångest igen över att jag är så ung men ändå gammal, gjorde en ny spellista för att ease my mind, lyssnade på den, hoppade i sängen, pratade med fina människor, kröp ihop under duntäcket och somnade.

Vaknade med spränghuvudvärk, snoozade i 45 minuter, pallrade mig till skolan.
Nu, matte.
Sen, natur, samhäll, svenska, HELG
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar