onsdag 8 februari 2012

so the morning came and swept the night away



Mh, photobooth och jag<333
Om 50 minuter får jag skölja ur hårfärgen ur mitt hår och sova, har längtat sen klockan 05.45 imorse när klockan ringde för första gången. Blä.
Alltså, ligger på golvet i mitt rum och väntar på att tiden ska gå, har äntligen tagit mig tid att färga om håret! (Och att jag helt casual färgar mitt eget hår helt plötsligt fattar jag inte, för det har jag aldrig vågat förut)
Har sysselsatt mig med att klippa av mina naglar och måla dem svarta, hänga på twitter och lyssna på First Aid Kit.
Var och repade idag också, det gick så himla kasst, hälften av oss var febriga och samtliga var trötta och mer mongo än vanligt. Jag försöker intala mig att jag bara måste träna mer, och att jag bara har spelat gitarr i 3 månader, men så tänker jag på att jag dansade i över 10 år utan att någonsin lyckas göra en dubbel piruett. Men men, jag kunde ju göra en enkel piruett. Och kanske en del annat också.
Som jag saknar dansen. Varje dag. Jag saknar elden som brann i mig som nu bara ligger och glöder och pyr.
Har pluggat lite matte och skrivit av mina argument till vår engelskaredovisning imorgon.

Nu ska jag leta igenom mina garderober och försöka hitta på något att ha på mig imorgon (blä)
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar