onsdag 15 februari 2012

mr sandman, bring me your dreams

Usch, den här onsdagen var jättemysig nästan hela dagen.
Kortdag i skolan, sprang på Evelina på stan, hade ett jätteinproduktivt rep men fick särhjälp av Celina och lyckades förhoppningsvis förbättra min såkallade gitarrspel a bit, åkte hem, träffade Adam och umgicks med honom ett par timmar och skulle ta och plugga igenom matten till imorgon.
Trodde att jag hade det ungefär under kontroll.
I did not.
Slutade med att jag panikgrät och höll på att förstöra hela matteboken med mina översaltade tårar, usch! Stackars pappa fick stå och förklara i flera timmar, istället för min vanliga "1 timmes plugg efter maten" blev det drygt 2. Jag fick inte in någonting och det hjälpte inte av att få en ångestattack heller. Ble.
Så, pappas plan för mig nu: sova, göra prov i lugn och ro.
Vad jag känner: hur FAN ska det här gå till när ingen sitter bredvid och förklarar och säger att jag kan? Vill inte skiva ett F-prov till.

Men okej.
*Glada tankar*
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar