torsdag 1 december 2011

mreow?

Mreow? Vet inte varifrån min cat-a-like look kom ifrån riktigt.
Aloha!
Idag är det första december, så himla mysigt! Har fått The Body Shops julkalender, blev jätteglad (framförallt eftersom jag har bestämt att det inte blir någon chokladkalender i år) och nu vill jag att dagarna fram till jul ska swischa fram så att jag får öppna alla luckor! Fast, inte riktigt. Jag är fortfarande jättestressad angående julklappar och så, får ta och prata med mamma idag tror jag, måste lösa det där...

Satt på Waynes med Celina idag och försökte få ihop Sugarplum Fairy-keynoten så vi kan göra en riktigt kick-assig presentation imorgon, men det spårade ganska hårt då vi a) började läsa deras aftonbladetblogg b) twitter-efterlyste kunniga inom ämnet c) jag blev jättestarstruck när Fridah skrev till mig d) fick massa bra advice av henne e) började bildgoogla på bandmedlemmarna och fnittra f) ta till drastiska åtgärder för att kanske lyckas hitta någonting användbart.
Men det gick framåt!

Nu ska jag städa, sen ska jag göra té eller mitt piffiga isvatten beroende på min kroppstemperatur och titta på julkalendern, och göra klart spf-presentationen (dvs skriva manus och pimpa keynoten)

Oh well,
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar