söndag 4 december 2011

not sure what happened

Oj, vad brutalt ärligt jag blev i mitt förra inlägg all of a sudden.. Kanske är lite så jag är nu för tiden. Ärlig?
Jag vet inte.
Osäker?
Som tusan!

Hur som helst, mitt humör har förbättrats radikalt, kanske för skålen fil jag åt. Kanske för att jag har kollat igenom hela Säkert! på engelskas projekthemsida, så underbar!
Det kom sig av att Saga började twittra om alla jävla fördomar och allas rädsla för att vara annorlunda och avvika från normen, vilket faktiskt är så jävla äckligt. Så man borde göra samma sak som Säkert! gjorde, fast om man istället för att skriver på sin "skylt" vad man vågade göra, skriver vad som är "felet". Vad som gör att man bryter normen. Invandrare, religiös, homo/bisexuell, vad det än är, som gör att man bryter av från vad "alla" tycker är normalt. Det vore så fint.
Fast finast av allt vore om alla tänkte lite mer som Saga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar