onsdag 21 december 2011

smile comforting

Den här dagen har bara varit fin.
Jag har suttit i ett mörkt klassrum och druckit julmust halv 9 på morgonen, suttit i en kyrkbänk ihopmosad med mina älskade, fina humanister.
Jag har lunchat på subway och spontant fått en keyboardist till bandet, åkt och repat i flera timmar. Skrikit, skrattat, misslyckats och lyckats i vår lilla replokal. Mått så himla bra, känt mig duktig, delaktig och omtyckt.
Jag har myst med min Lovis, promenerat till Willys, köpt pudding och lösgodis och promenerat hem, kollat på fjärde Harry Potter-filmen.

Nu, kollar jag klart på filmen, ska upp tidigt och jobba imorgon. Det är bara några dagar kvar till jul, och det är något så. himla. vackert. över december. Något magiskt.
Jag känner världens mest underbara folk, har lärt känna så många fina fina fina människor det senaste halvåret. Det är alldeles för bra för att vara mitt liv!

Sometimes, you make me cry. But that's just because of all the times you made me smile. I guess we need balance and I guess life has its routs. But no one ever called it fair. I will remember you with joy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar