onsdag 14 mars 2012

frames from the past

Känns så kluvet att skriva som jag gjorde igår. Det var så välbehövligt då, orden sprängde lika mycket som tårarna gjorde, men känslan idag är kluven. Jag mår inte bättre nu, och nu känner jag mig bara uppmärksamhetskåt istället.
Försöker tänka att det är faktiskt min blogg och här kan jag skriva hur sällan eller ofta, tråkigt, roligt, stelt eller jättepersonligt som jag vill. Men det lättar faktiskt inte, för det ser så illa ut för utomstående.
Det känns inte ens likt mig att bry mig så mycket om åsikter från andra, att vara så beroende av åsikter. Det är en skam i det också.
Samtidigt vill jag inte ta bort inlägget för jag går gärna tillbaka i bloggen och läser.

Nej. Det är mycket känslor som flyger omkring just nu. Och mitt i allt har jag en hög med skoluppgifter att ta tag i igen.

Har precis sett säsongspremiären av Svenska Dialektmysterier, nu ska jag försöka renskriva lite på en historiauppsats.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar