torsdag 4 augusti 2011

hej, det är jag igen...

Oh hi there som min sjuka nästan lillebror sa till mig på fejjan för mindre än 10 minuter sen, tänkte bara uppdatera er lite om mitt liv just nu:
DET SUGER.
Jag är 16 år, jag ska ha 1000 och åter 1000 planer med olika vänner och umgängen varje dag och varje kväll och då och då få lite ångest över att jag är så borta och dubbelbokar saker on regular basis. Jag ska hänga med awesome folk på olika awesome platser, lära känna nya, awesome personligheter och, som det heter i Mean Girls "just sit around and suck up eachothers awesomeness" MEN jag spenderar mina lediga dagar med.... [trummvirvel, sänker belysning] mina föräldrar!!! GOSH! Jag vet att människor ofta ljuger och överdriver på sina bloggar, för att väcka avundsjuka hos dem som läser "åhh vad mycket roligt hon gör" osv, jag kör lite mer honest. För att... jag vet faktiskt inte.
Hejdå, ska försöka hitta på något att göra ikväll, annars tänker jag stanna hemma (igen) och äta glass och läsa "vem ska trösta knyttet" och tänka DAMN, det här är så himla fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar