torsdag 11 augusti 2011

london calling


Hello!
God, kom hem för nån timme sen, har haft så jäääävla roligt de senaste dagarna, haha! Eftersom vi bara hade en hel dag i London bestämde vi oss för att se alla hotspots på en dag, said and done;)
Passade på att köpa lite nya cons oxå, Mallan peppade på ett par Doc Martens, men... ja vi får väl se vad som händer i vinter.
Tänkte hoppa in i duschen nu, fryser och känner mig duktigt ofräsch. Sen kanske jag ska sätta upp lite kort på väggen (nu när jag äntligen har ramat in dom haha)
Så får vi se var dagen slutar, tänkte försöka få tag på William men det brukar ju inte gå så jävla strålande, haha.
Well, ska väl tjata på Mallan om korten från London, haha!
So long, PUSS!

De enda Londonbilderna jag kan bjuda på just nu är bilder på mina nya shoes... och på mig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar