måndag 8 augusti 2011

its a cold wind blowing

Tyvärr blir det ytterligare ett bildlöst inlägg, jag har inga bilder att bjuda på i och med att jag ligger i sängen med min lilla dator.

Kom hem för en stund sen från Lovis, där jag spenderade kvällen med henne och 6 sköna människor till, tyvärr höll sig de i hennes tv, där ett vänner-maraton i miniatyr utspelade sig. Vi satt och åt choklad (åååångest) och garvade, det var huuuuur jävla roligt som helst. Tänk att jag kan sakna henne så mycket så fort hon inte är en meter bort!
Imorgon ska jag och pappa enligt tradition sjunga för mamma, som fyller år. Det kommer bli akward moment när jag inte har nån present, för den kommer ju Malin med sen. I hope ill survive.
Tänkte skriva nåt längre/mer seriöst snart, dags för det tror jag. Och så vill jag att mina kort ska komma från framkallningen!
Sov gott ni fina, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar