torsdag 18 augusti 2011

so tired i barely remember how to breath

Hi!
Jag är astrött, har en riktig tröttdag idag. Det där med att vända på dygnet innan skolan... Well, vi kan väl helt enkelt säga: mission failed.
Lovisa ligger i min säng och degar, och jag undrar varför det inte är jag som ligger där istället, för hon är hur pigg som helst.
Anyhow så skriker hon att jag ska skriva en kärlekstext till henne, so here we go (och ja, jag gör bara det här för att jävlas med henne)

Lovisa,
Du är verkligen min andra halva, du är det ljusa i mitt liv och anledningen till att jag kan le och andas. Efter ett par viktiga år tillsammans har vi en relation som är starkare än alla material som finns, och det känns så betryggande att ha dig i mitt liv. Du är min trygga punkt, mitt hemma. Om du försvann nu skulle jag vara förlorad i tid och evighet, så snälla. Snälla, stå ut med mig, stanna hos mig.
Du är bäst.
Allt det fina i mitt liv, min finaste fina och bästaste bästa
I love you!

MWOAHAHAHAHAH,
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar