måndag 15 augusti 2011

your arms around me

i högtalarna
Hi!
Har varit vaken i 4 timmar och känner mig jättejätteduktig, haha. Käkade frukost och åkte hem till Bells för lite gossip och chill, kom hem därifrån för cirkus en timme sen och har (ashamed to admit though) spenderat den timmen framför spegeln... Meeeen, man har väl trots allt inte roligare än man gör sig.
Snart hoppar jag upp på cykeln igen och träffar Kelu, som behöver lite support och någon att snacka skit med. Ska umgås med henne ett tag och mot kvällen har jag bokat in en romantisk date med Lovis.
Det är precis en vecka kvar av mitt sommarlov och ja, det ska bli en kick-ass vecka!

Nu ska jag käka upp limefruktköttet som blev kvar efter mitt isvatten med limesmak;)
Gooooosh, jag är verkligen den sämsta bloggerskan ever.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar