torsdag 4 augusti 2011

midnight mistery

God natt underbaringar,
jag sitter uppkrupen i min säng i mitt prinsessrum, men 4 galna toffsar i huvudet, allt för att försöka motverka mitt platta, livlösa tråkhår. Egentligen är jag inte speciellt trött, men tänkte släcka ögonen för idag snart i alla fall, vill komma upp lite tidigare imorgon.
Idag har jag varit isolerad här hemma, jag har städat i ett rum som inte är mitt och spenderat en halvtimme i krusbärsbusken för att sen göra en paj av det jag plockat, mycket mer spännande än så blev det inte, men mitt läskiga, äckliga utslag som Mamma Sjuksköterska diagnostiserade "det är säkert herpes eller nåt skit" har bleknat lite, så imorgon kanske jag kan våga mig ut. Kanske.
Det är mindre än en vecka kvar tills jag blir av med min U.K.-virginity, och jag är sjukarns peppad!
I övrigt börjar jag undra var min fina halva befinner sig, om jag kommer komma iväg till pride-paraden i år (not likely) och hur mycket pengar jag kommer äga när det är dags att åka till London.

Det var väl allt för nu, sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar