söndag 7 augusti 2011

tack å gonatt

Haft en superfin dag, åkt lite kollektivt och blev lika nöjd som vanligt, gått en sväng på stan med söstra mi och kidsen, åkt kollektivt hem och haft råångest över att jag inte gick, men jag hade inga sköna skor på mig, haft råångest över att jag inte äger ett par sköna + hela skor, haft huvudvärk som jag har allt som oftast nowadays, sovit ett par timmar, ätit aaaaaaalldeles för mycket till middag, träffat Kelu och hängt med henne, kommit på att jag ser ut som en riktig haschbrud från the seventies när jag har hippieband och mina runda, rosa solbrillor.
En fin dag helt enkelt, borde ha sovit för flera timmar sen, borde ha städat mitt rum och borde ha bakat en cheesecake idag. Men jag är ju århundradets slacker, så allt är i sin ordning i guess.

Nu vill jag att mina kort ska komma från framkallningen, att jag har massor med pesetas till London och att jag inte mår illa när jag vaknar.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar