onsdag 28 september 2011

back to worse

Hej!
Jag har världens sämsta onsdag, istället för att gå till skolan i nya, snygga kläder (en klänning och asball tee, gladchey_95) peppa en enda lektion, gnälla på att vi måste ha handledartid i hela 30 minuter för att sen sluta 9.40 och då ta en frukostfika med ett gäng asfina bruds, plugga lite engelska och sen gå runt på stan ett par timmar så ligger jag hemma i min säng:(
Åhhhh vad det är värdelöst att vara sjuk, inte alls roligt! Vill bara bli frisk nu, må bra osv. På lördag är det ju wedding, och orka sitta i Gbg med äcklig hosta, ont i öronen, halsen och bröstet och vara snorig och jävlig? No way Jose! Så det är väl lite därför jag ligger här nu, för att försöka sluta wastea mitt liv having a cold...
Allt blev lite extra sugigt när jag lyssnar på p3 till frukosten och så börjar justice låt audio video disco spelas och jag önskade lite att jag fick vara i skolan och skrika OREOOOOOOO VIDEO DISCOOO istället för att sitta hemma och väsa åreååå.... fml!

Så, för att prata om något roligare så var det jättemysigt på erikslund igårkväll, gick runt och kikade med syster och mor, käkade sushi till middag (snorig näsa plus wasabi equals love) och avslutade med en chai, mys! (inte så mys att ha lock på höger öra, vara täppt och ha ett huvud som bokstavligt talat låter dunk dunk dunk)
Kom hem och somnade halv tio, vaknade med panikattacker flera gånger inatt, men hann drömma den finaste drömmen jag någonsin haft i hela mitt liv också, den var så fin så att när jag vaknade imorse med min äckliga förkylning var jag tvungen att le lite ändå! (and thats all I have to say about that)

Nu ska jag kissa och dra ner rullgardinen, sen ska jag sova några timmar, suck...
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar