onsdag 21 september 2011

clear my throat

*host*
Hej!
Tänkte bara säga att jag lever, har inte bloggat på hela dagen trots att jag bara har varit hemma. Okej, jag var på ica med mamma i 20 minuter och blev kallsvettig, anfådd och astrött, värdo.
Jag ligger i soffan där jag har spenderat nästan hela min dag, blä! Vill ju inte vara sjuk nu, jag vill ju vara pigg och frisk och orka lägga massor med tid på kläder, smink och hår och lyckas se massa awesome ut, som alla andra på rudbeck gör. (inte för att det där med att lyckas få en kick-ass stil är riktigt min grej dock...)
Kommer släpa mig till skolan imorgon, jag kommer behöva 10 minuter på mig att ta mig ur sängen, jättelång tid att sminka mig (och då kommer jag ändå bara ha puder och mascara) och sen kommer jag leta rätt på en tjock, varm myströja och ett par vanliga sketna jeans, ha håret i en jätteful och inte alls ball lykke li hair bun utan en liten tragisk fd fjortisknut. Jippi. Sen kommer jag missa min vanliga buss, komma för sent till lektionen, inte förstå något över huvudtaget som sägs, utan sitta längst bak och försöka vara stolt över att jag är i skolan. Jag kommer hosta, snörvla och harkla mig konstant och om någon försöker prata med mig kommer svaret vara "...va? jag vet inte" oavsett fråga.
USCH!

Det värsta? Matteprov och historiaprov nästa vecka, svenska bokpres IMORRN. fml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar