onsdag 14 september 2011

not until i see you cry, yeah it makes me smile

Så, the day of total horror är till ända, den här jävla onsdagen hade 0 förutsättningar att bli en bra onsdag med tanke på att
- klockan ringde 06.11 (ja, jag har problem med att ställa alarmet på jämna klockslag)
- jag inte hittade mina precious c-vitamintabletter och sen insåg att de stod mitt på köksbordet
- jag la ner massor med tid på håret igårkväll, men när jag skulle fixa det idag blev det för fluffigt, för plattat och för strikt och jag såg ut som en wannabe scenetjej istället för att få till en superfin poplugg, damn you perfekta bilden på ett resultat inside my head!
- jag fick vänta i evigheter på att få läsa tidningen (kombo 3 pers + 2 delar av tidningen equals bad) och det ledde till att
- jag missade bussen jag tänkte åka med så att jag
- kom försent till första lektionen och dessutom
- blev jättesvettig och stressad
- skolfoto 9.10 och då hade jag haft ångest i 3 vakna timmar
- sista lektionen slutade 11.50 men hade IT-kick-off till 16
- inga efter-skolan-planer.

Men så vände jag allt, genom att le jättestort med tänderna a la Fridah, bara för att hon är så jävla ball! ha på mig rosa cons (så supermycket Mimmistil) och min jättefina blommiga blus (och fick höra ett "men va fiiin du är!!" all spontane av Lovis - gulle dig!) Och käka lunch på Nancy's med 3 sköna brudar (som skrivet nedan) och sen garva/facebooka/spela mooniz/låta Celina spela mooniz mig igenom hela den så kallade IT-skiten. När skolan var slut kom 18 i perfekt timing och tog mig till Mallans place, när jag pussades med prinsen och prinsessan (btw Malls, skicka bilden du kommenterade om?!) och sen slippa åka nattbuss hem i ösregnet för att gullemamma hämtade mig.

Kort sagt, en finfin come-back åt onsdagen
PUSS!


random brunhårig bild, bara för att mitt nuvarande hår frustrerar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar