onsdag 7 september 2011

you're very difficult for me to read

Hej!
Åh vad onsdagar är lyxiga, kommer njuta hela året av att stänga skåpet för sista gången 11.50 varje onsdag, det är nästan lite för bra för att va sant:D
Iallafall så fixade jag bussbiljetter efter skolan (pendlande svider i plånboken, indeed...) och åkte hem, var sådär småregnigt och grått ute och svinbra musik i lurarna, übermys<3
Väl hemma åt jag en spännande lunch innehållande snabbmakaroner och té, wow Emelie, wow..! Kikar på twilight också, passar asbra in i mitt mood idag.

Förövrigt så nojar jag idag, bland annat nojar jag över...
... att min navelpiercing gör jätteont (FANFANFAN!)
... om sanning egentligen varar längst eller bara kaosar allt.
... att läxorna har börjat droppa på, men att jag fortfarande inte har kommit in i studievanan
... att min budget är så himla tight
... kommande skolfoto, DÄR SNACKAR VI PANIK!

PUSS!
Såhär ser jag ut idag oxå, ba' så ni vet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar