söndag 4 september 2011

sick, angry and still tired

ÅHHH, idag är jag arg!
Eller egentligen var jag glad fram tills för 5 minuter sen, jag är sjuk och har någon sorts infektion i hela kroppen, jippie! Jag sov nästan 12 timmar inatt men är fortfarande trött, har fortfarande ont i huvudet och nu är jag arg oxå, jävlarns!
Skulle vara duktig och starta ett sparkonto som jag kan spara pengar på (haha, nej spara bananer på-.-) men då hade bajsnordea inte fixat så att jag kan det, underbart! Det innebär alltså lite mer bankhäng nu i veckan, kanske inte precis hur jag vill spendera min lediga tid, såå kul är det inte på banken. Well well... Ska gå ut och städa bilen nu och tjäna lite extra pesetas så att jag klarar septembermånad utan massa nollor på kontot.
Det känns som att det är en låååång skolvecka ahead of me nu, jesus christ..
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar