måndag 26 september 2011

a very bright day

Aloha!
Sa ju att det skulle komma fler inlägg idag, here is one;)
Sitter i källaren och väntar på att mina muffins-pals ska bli klara med idrotten, eftersom jag hostar som en gammal gubbe och pratar som en förpubertal 12årig pojke så var idrott inte det lämpligaste jag kunde syssla med idag, vill hellre bli frisk nu lixom!

Halv tre börjar sista lektionen, och när den är slut halv fyra beger jag mig ut på stan med Lovis för lite.... ehh.... shopping.... eller inte. Lite häng och mys helt enkelt:D
Skulle jättegärna bjuda på lite hardcore photoboothdamp, men det känns inte så inbjudande att ta kort fula kort på mig själv när ett gäng randoms sitter några meter bort, så vi skippar nog det;)

Hörs lateroooo
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar