måndag 5 september 2011

be your best friend, yeah i love you forever. up in the clouds were higher than ever

Blääää, jag mår apa! Jag har verkligen försökt hålla humöret och tempot uppe hela dagen, och det gick ganska bra. Men när jag kom innanför dörren hemma kolapsade jag totaaalt! Har käkat, druckit vatten och käkat extra vitaminer, men jag mår ändå jättekasst:( så typiskt om hela hösten/vintern ska va såhär, måste inhandla följande för att överleva de kommande 6/7 månaderna:
c-vitamintillskott
d-vitamtillskott
massor med citrusfrukter, mango, ananas
how i met your mother-boxar
mysiga koftor och tröjor att krypa in i
träningskort nånstans
fler ramar och kort att pimpa mitt sovrum med
möjligtvis ett par uggs att sega omkring i/förstöra ryggen och fötterna i
osv, men nu ska jag bara försöka bli frisk-.-
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar