söndag 25 september 2011

good morning, good morning to you

Sov som en gudinna inatt tror jag, hjälp vad skönt det var! (Obs, myt, vaknade med nackspärr tjohoo!)
Men nu är jag vaken, sitter på vardagsrumsgolvet och dricker té och sådär. Vet inte riktigt varför jag hänger här så mycket nowadays, men troligtvis för att macladdaren alltid är inkopplad här. (för det går ju verkligen inte att rycka ut sladden och koppla den nån annanstans, smart tjej!)

Ska väl försöka få lite plugg gjort idag, blääääääääääääää!!!! Är verkligen INTE på plugghumör, menmen, får väl ta mitt ansvar och jobba ifatt det jag har missat, dvs tokstressa över matteprovet i övermorgon och ha råångest över historiaprovet, skola är kul hörde jag?

Nej, nu ska jag inte vara neggo, de blir säkert en finfin söndag.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar