onsdag 21 september 2011

youre my lullaby

Hej där!
Vilken himlarns bajsig onsdag jag har alltså, vaknade imorse och hade bomull i huvudet och glassplitter i halsen och hela jag var svullen och varm, usch! Segade mig upp ur sängen och bad mamma sjukanmäla mig och sen sov jag till 10, det behövdes verkligen. Åt en riktig lyxfrulle och läste tidningen länge (försökte make up lite för missad samhällslektion) och sen har jag bara tagit det extremt lugnt.

Om ett tag kommer Lovis och tar hand om mig, dock råkade jag lova kladdkaka och filmmys åt henne, vilket betyder att jag borde röra mig mot köket för fick en hååård pik från henne på hennes blogg ("jag hoppas att du håller vad du lovar nu Emelie" DAMN! Haha;) ) Så det är klart att min fina ska få kladdkaka:D

Måste tacka Apple, Facebook och min fina klass för att jag fick liveupdates från hela spanskalektionen och har helt okej koll på vad som har hänt i skolan idag, jättejättejätteskönt att inte behöva känna mig helt lost imorrn iaf!

Äh, nu ska jag väl ta mig upp ur soffan nu, idag tappar jag massor med hår, är allmänt seg i huvudet, har sexigt hes röst och alla låtar handlar om mig, ba' så ni vet!
PUSS!

håll photobooth borta från mig!


2 kommentarer:

  1. Hahahahha, den understa bilden ser ju ut som MIG!! :D

    SvaraRadera
  2. HHAHHHHHhHAHH du är fett söt <3 <3 <3 3< / BElla

    SvaraRadera