lördag 8 oktober 2011

always feeling sick and tired

Hej där saturday-celebrators!
Jag antar att många läser det här i farten, spotify dunkar peppmusik, det luktar hårspray och parfym i rummet och du som läser springer runt med ett sminkat öga och mascaran i högsta hugg? Sms-attack från vänner som undrar var du håller hus, och mitt i all peppstress kollar du bloggar, så hej på dig! Jag sitter vid mitt köksbord, det luktar svamp i hela huset och är grått ute, jag känner mig höstig enda in i skelettet. Som strössel på det har jag känt mig halvkrassklig, så istället för filmkvällen jag såg fram emot så ska jag ha ytterligare en lördagskväll forever alone med en godispåse!

Gårdagskvällen blev riktig pannkaka, mamma fick agera hink och fick ta emot tonvis av vad Cady Heron hade kallat ordspyor, ibland måste allt få komma ut, det går inte att trycka undan alla känslor hela tiden... Fick ingen ordning på nånting heller, men det räckte långt med nån som bara kramade om och sa att allt blir bra.

Ska kika på Water for Elephants ikväll igen, sååå omsevärd film, kärlek! Måste kolla på Big Fish snart oxå, den är ju oxå bara to die for<3

Och jag ska ta itu med allt det där jobbiga, och försöka trassla ut allt trassel... jag måste bara hitta en ände att börja i.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar