torsdag 20 oktober 2011

some time to spend [publ utkast]

Har lite tid över mitt i spanskalektionen, blev klar med uppgifterna så ska snart ta tag i lite glosor, sen ska jag kila ner på stan och käka lunch!
En lektion kvar idag, och det är labb, känner mig ganska opepp med tanke på att vi har haft så mycket inställda labbtimmar, och då slutar vi 11.50 (om 20 minuter alltså) GAH.

Boel är inte här heller, utan vi har lektion utan lärare, och hör och häpna, JAG HAR JOBBAT ÄNDÅ! Lite sjukt är det, någonstans kanske någon slags mognad håller på att få tag i mig. Hjälp.
Får se hur och när jag träffar söstra mi sen, ska väl ta och höra av mig, men känns som att jag lika gärna kan vänta tills jag vet när jag börjar och slutar i eftermiddag.

Har förövrigt en riktig fuldag idag, är seg och jävligt otrevlig, psm approaching?! Kul jul. Ännu roligare för mina kära klasskamrater som måste umgås med mig, mwoahaha.

Funderar på värsta überinlägget om Kristian, intryck och tankar, får ta det när tid finnes antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar