tisdag 25 oktober 2011

some sense

Vad jag behöver nu är någon vettig människa som sätter sig ner och tar tid för mig, så jag kan få prata med någon som trollar bort all frustration i mig, som kan säga att världen är förstörd men att det inte gör något, att det fortfarande finns hela själar kvar. Någonstans.
Mitt humör idag har varit kaos, jag var sjukligt trött imorse, sen övergick det till någon sorts neutral känsla, till glad, till bortkopplad (då skrev jag) till seg, till arg, till jättearg och frustrerad, till speedad (lösgodistisdag) till illamående, till supertrött, till tjurig, till mätt, till ledsen, till nu. Nu är jag bara så trött på den här platsen, världen. Har en länk framför mig hela tiden, vågar jag klicka på den och sätta mitt handikappade liv på spel, ge mig en möjlighet att vända upp och ner på allt och gå genom tusen motgångar? Just nu: Ja, ta mig bara bort från den här platsen och låt mig få börja om någon annanstans, där jag är ingen, en tom sida som inte har 1000 fyllda sidor bakom sig. Ett helt vanligt a4-papper. OCh sen ge någon helt okänd en röd penna att rita med.

Hit med lite kärlek, hit med lite hjärtslag
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar