tisdag 18 oktober 2011

g'night

Hej!
Åh, jag är så himla uppe i varv just nu, fast om 30 min kommer jag sova som en gris, sån är jag liksom.

Dagen har varit... låååång. Alltså, tisdagar är ju numer långa per definition, men just den här tisdagen har varit LÅNG lång.

Har en radda med grejer på g alltså, just nu har jag nymålade naglar och imorgon när jag vaknar kommer dom vara knöggliga och fula, smart att måla dom halv elva på kvällen m-hmm, imorgon förresten, ska hänga i skolan ett tag, bli förkrossad lite över hur brain-dead jag är, sen ska jag bege mig till systeryster och baka och umgås bara för att hon är så sjukt awesome, mot kvällen vankas roadtrip till Borlänge, och det är som dagen före julafton, allvarligt, Kristian. På riktigt. GAH! Förväntningarna är SKYHÖGA.
Helgen blir en riktig kalashelg, på alla sätt och vis! Inleder på fredag med Kellsie, och sen är det 2 killar som är otroligt taggade på paket, fiskdamm och tårta, en på lördag och en på söndag.
På måndag fyller Hjärtats Prins 4 år och om allt funkar osv så får jag vara med och sjunga för honom på morgonen, han brukar ju trots allt sjunga för mig!

DOCK. Har jag restprov i Historia nästa vecka, och har en placebovecka framför mig, yep, pms, mensvärk, mensmage, allmänt ont och MASSOR med blod på 7 dagar. TJOHO. (Jag kan så förstå mig själv varför jag ALLTID skippar sockerpillrena!)

Menmen, efter regn kommer solsken! (Alltså, efter mens kommer, inte mens)
PUSS!
Om mitt hjärta inte redan hade tillhört någon (någon betydligt mindre) hade det lätt varit ditt, fina K<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar