torsdag 13 oktober 2011

international suit up day

En hel dag till ära av Barney Stinson, finns inte så mycket mer att tillägga förutom att han fan förtjänar det, bästa Barney!<3

Var jättepepp på att se alla när jag kom till skolan imorse, Celina och Alex levde helt klart upp till mina förväntningar, suited up och assnygga, Angie var oxå med på noterna och under våran subway-lunchdate skymtade ett par slipsnissar förbi, helt klart legend.... wait for it.... dary! gjort av alla som gick in för det:D

Anyway, hade korttorsdag idag, så vi passade på att lyxa lite med subway (OCH DONKEN) till lunch, mysmys! Sen tog jag bussen till Malin, och hängde med henne ett par timmar (läs: somnade snarkandes och dreglandes i hennes soffa och hade gosedjurskrig med Hjärtats Prins) och sen blev jag hämtad av mamma.

Klockan 20.00 betyder NCIS på åttan, och middag bestående av hallonsmoothie och mozarella (heartheart)
Ska ta och sticka lite på min så kallade halsduk sen (som är en knapp decimeter lång, haha heja!) och imorgon är det fredag!!!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar