måndag 31 oktober 2011

tomorrow

Ska eventuellt ta mina vaccinationssprutor imorgon, fobiska symptom:
- har ont i magen
- oroskänslor
- ångest
- upprörd / ledsen
- huvudvärk
- ont i ryggen
- spänd i nacke/axlar
- trött OCH rastlös

åhh, behöver tid på mig att förbereda mig psykiskt, kommer bryta ihop imorgon:( jag orkar inte vara såhär jävla nervös. Mamma har gulligt nog köpt bedövande plåster åt mig, så kommer förhoppningsvis inte känna nånting, hoppas det.
Blä, kunde jag inte ha varit höjdrädd eller något istället? Verkar extremt mycket mindre jobbigt.

Nu, bada.
Sen, se fram emot allt BRA och ROLIGT jag faktiskt ska göra imorgon samt vara glad över att jag om ca ett halvår aldrig kommer behöva åka gideonsberg - stan - hem mer like ever, världens drygaste busstur.

Mañana: ¡el pelo rosa!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar