onsdag 19 oktober 2011

the ghosts dont live in the forrest

Är überinspo och hur glad som helst.
För idag har jag varit ball,
Jag har hängt i skolan, haft lektioner som har varit... sådär, sen har jag hängt hos Malin där jag (vi) har bakat negerbollar och chocolate chip cookies, med smarties i, något som blev helt godkänt av min expertpanel, kidsen, sen har jag gjort det typ ballaste jag har gjort på drygt 16 år: jag har åkt bil i 1,5 h för att gå vilse i en annan stad, sitta på ett mörkt och mysigt kafé och sen sitta 3 meter ifrån världens finaste människa i 1 timme och lyssna på rikssvenska på dalmål, sen åkt bil i ytterligare 1,5 h i en kolsvart oktober-kväll.
Jag är sprängfylld av idéer och kärlek. Just i det här ögonblicket står jag fan så stadigt på MINA två ben, och även om jag börjar vackla imorgon, så har jag haft den här stunden, en stund att tänka på när min ångest tar tag i mig och skrattar mig i ansiktet och slänger mina misslyckanden framför näsan på mig. För just precis nu, är jag säker. På allt.
Godnatt, nu ska jag somna såhär, och förhoppningsvis finns det kvar imorgon också.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar