tisdag 4 oktober 2011

tuesdays grey and wednesday's too

Hej där!
Har varit en riktigt fin tisdag, jag menar, hur kan en dag som består av massa bullar till lunch vara dålig? This tuesday rocked!
Skolan gick snabbt, och efter att vi hade slutat satt jag och C och socializade lite i väntan på bussen, sen sprang jag in i Maja all random när jag skulle till min buss, så fick finsällskap av henne och Felicia hem, mys!
Blev dock inget Bella-mys idag som jag hade planerat, så jag sov nån timme till Arthur och minimojerna (på svenska, buhu!)
och sen började jag med maten, mitt i middagsbestyren ringer det på dörren och världens bästaste killkompis ever kommer på besök, så vi (jag) käkade av min goda (?) mat och sen snackade vi massor, att man kan ta igen så många månader på en dryg timme, helt sjukt! Friendship at its best<3

Nu ska jag ta bort sminket och kika på Hard Candy, Bells har pratat om den filmen typ sen vi lärde känna varandra, ska ge den en chans nu tänkte jag, Ellen Page är ju aldrig fel lixom!

PUSS! /en väldigt glad sextonårig tjej

3 kommentarer:

  1. Har Candy voddlade jag helt random och den va udda men grym! Ibland snubblar man över guldkorn :)

    SvaraRadera
  2. Mallz, voddlade den igår, den va riktigt jäkla knepig, men värd att titta klart på uppenbarligen, väldigt speciell!

    SvaraRadera
  3. Eller hur... man är skeptisk hela filmen och när den är slut vet man inte om den var skit eller genialisk :D

    SvaraRadera