måndag 17 oktober 2011

up in the clouds

Helt sjukt.
Om 2 dagar är jag Sveriges alt. Världens mest extatiska (det är inte ett riktigt ord va?) tjej.
För om 2 dagar har jag sett min fina fina Kristian PÅ RIKTIGT. I Borlänge!
Vad är oddsen över att man stalkar reda på att han ska föreläsa, blir heartbroken över att det inte går att komma ifrån Borlänge efter klockan 18 och gråter för att Världens Finaste ska göra något offentligt och jag inte kommer vara där och samma kväll få reda på att HELL YEAH JAG SKA DIT, JAG SKA TILL MF COZMOZ OCH TITTA MED STORA TOLVÅRSÖGON PÅ KRISTIAN! Är så glad så jag funderar på att ha en kajalstjärna under ögat den dagen, ba f'att.
Åh, jag vill dansa så glad är jag!
Fattar sååå inte att jag ska få se Kristian. Min celeb-crush tog sig just till otänkbara höjder. Hjälp alltså. Kristian Gidlund<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar