torsdag 6 oktober 2011

haven't you heard? it eats you alive

God natt på er, jag har inte mycket alls att skriva här (för det gäller att tänka en gång extra innan man skriver ut saker online, det blir så lätt så fel) även fast jag egentligen skulle vilja skriva hur mycket som helst om allt som snurrar runt i mitt huvud.

Jag har precis tittat på Water for elephants och jag mer eller mindre grät mig igenom hela filmen, så himla fin<3
Nu håller jag på att hosta ihjäl mig själv, ska dricka ett glas vatten eller något, vill helst bara dra täcket över huvudet och försvinna ett tag. Tur att jag har en syster alltså, har varit där hela eftermiddagen och det funkade nästan lika bra som att gömma sig under duntäcken och kuddar! Love you<3

Imorgon är det fredag, och det bådar gott förstås.
Det där med plugg blev inte prioriterat idag, men man måste ha såna dagar oxå
PUSS!

1 kommentar:

  1. och du vet att du alltid är välkommen hit, även om jag bor med ett mongo... <3

    SvaraRadera